مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:102023-12-25پزشكي

رسالت جشنواره اتا اجتماعی شدن امر سلامت است


هدف از برپایی جشنواره اتا،پاسخگویی نظام سلامت و همچنین خود مردم،نهادها و سازمان های بین بخشی نسبت به مسائل اجتماعی سلامت است.

- ایسنا/یزد دبیر علمی جشنواره اتا گفت: هدف از برپایی جشنواره اتا،پاسخگویی نظام سلامت و همچنین خود مردم،نهادها و سازمان های بین بخشی نسبت به مسائل اجتماعی سلامت است.

دکتر محمد حسن لطفی امروز در این جشنواره کشوری که به میزبانی یزد در حال برگزاریست، افزود: این جشنواره با سه پنل آموزش پاسخگو،مشارکت های مردم و کمک های آنها و مشارکت های بین بخشی با حضور خبرگان،اساتید پیشکسوت در سطح وزارت بهداشت و فرهنگستان علوم پزشکی کشور در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: جشنواره اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند اجتماعی با پذیرش قابل توجه آثار در حیطه های مختلف و محورهای دوگانه بیماریهای غیرواگیر و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت برپا شده است.

لطفی تصریح کرد: جمعا 418 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که شامل 145 پوستر و 16 سخنرانی کلیدی است و اساتید از 23 دانشگاه کشور در این جشنواره حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین حجم آثار ارسالی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و مابقی از دانشگاههای کلان منطقه هفت (شهرکرد،کاشان و اصفهان)می باشد و در پایان از پنج اثر برگزیده تجلیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت جشنواره اتا اجتماعی شدن امر سلامت است

رسالت جشنواره اتا اجتماعی شدن امر سلامت است