مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:452023-12-26سياسي

بین المللی سازی گردشگری سلامت نقش وِیژه ای در رشد اقتصادی اردبیل دارد


دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت گفت: بین المللی سازی گردشگری سلامت نقش حائز اهمیتی در حضور گردشگران خارجی در کشور دارد و با توجه به پتانسیل بالای استان اردبیل در این حوزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، دیاکو عباسی امروز در نخستین سمینار گردشگری سلامت در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: این شورا از نمایندگان چهار وزارتخانه تشکیل یافته و با تقسیم کار بین اعضا تعامل خوبی در این شورا شکل گرفته و توفیق شورا هم منوط به همکاری دستگاه های مختلف است.

وی افزود: طی این 2 سال تعاملات بین بخشی بسیار خوبی صورت گرفته است و پروژه ها و برنامه های مشترک انجام شده است.

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور در ادامه به برنامه های این شورا اشاره کرد و گفت: طب ایرانی- اسلامی و آب درمانی ها حجم بالایی از اقتصاد گردشگری سلامت را به خود اختصاص داده اند و دوره های آموزشی خوبی هم در این راستا برگزار شده است.

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور یادآورشد: علاوه بر این برای توانمندسازی استان ها 30 کمیته مشترک در حوزه در گردشگری سلامت راه اندازی شده است و استان ها در ابعاد مختلف آموزشی، ساختاری و مدیریتی پویاتر شده است.

عباسی با بیان اینکه صنعت گردشگری و فعالان این حوزه با دولت باید تقویت شود، اظهار کرد: در جریان مطالعات ملی درباره آب های درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین المللی سازی گردشگری سلامت نقش وِیژه ای در رشد اقتصادی اردبیل دارد

بین المللی سازی گردشگری سلامت نقش وِیژه ای در رشد اقتصادی اردبیل دارد