مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:112024-01-09سياسي

حادثه تروریستی در کرمان نشانه حقارت، عجز و ناتوانی دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت الاسلام مجتبی حسینی مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی در کوهبنان اظهار داشت: حادثه تروریستی در کرمان نشانه حقارت، عجز و ناتوانی دشمنان ایران از سردار دلها ، نام حاج قاسم و زائرین مزارش است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: سربازان راه روشن سلیمانی رذالت و جنایت دشمنان را تحمل نخواهند کرد به آنان پاسخی کوبنده و در خوری خواهند داد، پس دشمنان بدانند که از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: ملت ایران اسلامی باکی از شهادت ندارد به فرموده سردار دلها ما ملت شهادتیم، سرداری که همواره پای کار اسلام و انقلاب بود.

وی تاکید کرد: اخلاص و کار برای خدا بود که سردار دلها را محبوب قلوب همگان در جای جای جهان کرد شخصیتی که تمام وجودش وقف خدا بود و در گمنامی و بی نام و نشان بودن خدمت رسانی می کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: مهمترین خصوصیت حاج قاسم ولایت مداری بود سردار دلها تا آخرین لحظه عمر خود را سرباز ولایت و رهبری می دانست.

وی خاطر نشان کرد: دفاع از مظلوم، مبارزه با استکبار جهانی، بی تفاوتی به دنیا، فراجناحی بودن، ساده زیستی و قناعت، عدم وابستگی به پست و مقام غیره از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی در کرمان نشانه حقارت، عجز و ناتوانی دشمنان است

حادثه تروریستی در کرمان نشانه حقارت، عجز و ناتوانی دشمنان است