مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:202023-12-27سياسي

کاشت یک میلیارو درخت شعار نیست/ برنامه عملیاتی داریم


وزیر کشور با ذکر این نکته که کاشت یک میلیارد درخت شعار نیست، گفت: برای تحقق این امر برنامه عملیاتی و اجرایی تدوین شده است.

- ایسنا/هرمزگان وزیر کشور با ذکر این نکته که کاشت یک میلیارد درخت شعار نیست، گفت: برای تحقق این امر برنامه عملیاتی و اجرایی تدوین شده است.

احمد وحیدی، امروز (ششم آذرماه)، در آیین انعقاد تفاهم نامه کاشت 200 هکتار جنگل در استان هرمزگان، با اشاره به وجدت مثال زدنی کشور، اظهار کرد: یکپارچگی اقدام و مذاهب در کشور ایران در اوج خود قرار دارد و همه به ایران قوی و سربلندی این کشور می اندیشند.

وی، با ذکر این نکته که کج اندیشان تصور می کنند می توانند میان اقوام ایرانی نفوذ کنند، عنوان کرد: ملت ایران بارها و بارها با بصیرت و اقدامات دشمن شکن خود، غربی ها و دشمنان ایران اسلامی را از تحقق اهدافش باز داشته است.

وزیر کشور، با ذکر این نکته که مردم غزه سنی نشین هستند، بیان کرد: حمایت حکومت شیعه ایرانی از حکومت سنی غزه نشان دهنده رویکرد وحدت آفرین و همدلی اسلامی ایران است.

وحیدی، با اشاره به هدفگذاری کاشت یک میلیارد درخت در کشور، تصریح کرد: برای تحقق هدفگذاری کشت یک میلیارد درخت در طول عمر دولت سیزدهم برنامه ریزی لازم صورت گرفته و این اعداد و ارقام مطرح شده شعار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت یک میلیارو درخت شعار نیست/ برنامه عملیاتی داریم

کاشت یک میلیارو درخت شعار نیست/ برنامه عملیاتی داریم