مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 18:102023-12-23اقتصادي

کالاهای ایرانی مورد استقبال مردم بنگلادش است


سفیر کشور بنگلادش در ایران با بیان اینکه کالاهای ایرانی مورد استقبال مردم کشور متبوعش است، خواستار برقراری ارتباط مستقیم تجار بنگلادش با تولیدکنندگان استان فارس شد.

- ایسنا/فارس سفیر کشور بنگلادش در ایران با بیان اینکه کالاهای ایرانی مورد استقبال مردم کشور متبوعش است، خواستار برقراری ارتباط مستقیم تجار بنگلادش با تولیدکنندگان استان فارس شد.

منجورول کریم خان چودری امروز 2 دی در نشست با فعالان اقتصادی استان فارس بیان کرد: از دیرباز پیوستگی های تاریخی و فرهنگی بین دو استان فارس و کشور بنگلادش وجود داشته است، به طوری که بیش از 7 هزار کلمه فارسی در زبان بنگلادش و بسیاری از اسامی فارسی در بین مردم ما نیز وجود دارد که این ها برای ما بسیار خوشایند و همواره مورد استقبال مردم ما است.

وی افزود: متاسفانه در سال هایی به دلایل مختلف ارتباط این دو کشور کم شده است که ما به دنبال بازیابی وجه مشترک ها با کشور ایران و استان فارس و کشور بنگلادش هستیم و اصرار داریم بازارهایمان را برگردانیم و حفظ کنیم.

چودری با بیان اینکه آمارهای دقیقی از میزان تراز تجاری کشور ایران و بنگلادش وجود ندارد، اظهار کرد: نمی توان گفت تحریم ها بر روند صادرات تاثیر نگذاشته است اما امروز می بینیم علی رغم تحریم ها، بسیاری از محصولات و تولیدات کشور ایران در بازار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای ایرانی مورد استقبال مردم بنگلادش است

کالاهای ایرانی مورد استقبال مردم بنگلادش است