مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:252024-01-03سياسي

زندگی حاج قاسم در تبعیت از ولایت و دفاع از اسلام خلاصه شد


شهید سلیمانی نمونه بارز انسانی مومن با بصیرت و درایت و شجاعت است که مسیر زندگی عارفانه وی در تبعیت از ولایت و دفاع از اسلام ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر حجت الاسلام سیدمحسن موسوی روز چهارشنبه در مراسم بزرگ داشت چهارمین سال گرد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر پل دختر، اظهار کرد: زبان در بیان شخصیت الهی و معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی قاصر است و این در روش زندگی و شخصیت والای او هویدا است.

وی افزود: شهید سلیمانی سبک زندگی اسلامی، ساده زیستی و ادب را برای همه ما تبیین کرد و ابعاد شخصیتی او بهترین الگو برای طی کردن مسیر سعادت است.

امام جمعه پل دختر گفت: زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی در تمامی ابعاد، در سایه ارتباط با خداوند متعال، راز و نیازها و نیایش های شبانه و مداوم و روحیه و اندیشه سرشار از معنویت در مسیر سیره و روش اهل بیت(ع) را برای همه ترسیم کرد.

وی با گرامی داشت تقارن سال روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با ولادت حضرت زهرا(س)،گفت: تمام فعالیت ها و حرکات دلاورانه حاج قاسم در صحنه های نبرد علیه استکبار و ظالم با توسل به حضرت زهرا(س) بود.

موسوی یادآور شد: نگاه شهید سلیمانی در اوج شجاعت و دلاوری به دشمن این بود که دشمنی مانند ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا را در اوج رذل،ضلالت و پستی می دید و او را با الفاظی که لایق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی حاج قاسم در تبعیت از ولایت و دفاع از اسلام خلاصه شد

زندگی حاج قاسم در تبعیت از ولایت و دفاع از اسلام خلاصه شد