مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 00:152024-01-02بين الملل

موشک باران عین الاسد؛ حمله به قلب تروریسم آمریکا در منطقه


ترور قهرمان مبارزه با تروریسم به بهانه مقابله با تروریسم و انفعال و عقب نشینی در مقابل پاسخ موشکی ایران، تصویری متفاوت از آمریکا را مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

-     حدود هفت انفجار در جایی که ما پناه گرفته بودیم رخ داد و بی نهایت ترسناک بود ، این اظهاراتی است که سرهنگ دوم ارتش آمریکا استیسی کولمن از تجربه شب حمله در پایگاه عین الاسد به شبکه سی ان ان گفت.

یکی دیگر از نظامیان حاضر در پایگاه عین الاسد آلن جانسون به واشنگتن پست گفته بود از زمانیکه یک موشک در 18 متری پناهگاهش در عین الاسد برخورد کرد، مشکل تمرکز پیدا کرده است.

  واکنش کارشناسان و تحلیلگران به حمله موشکی ایران افسر اطلاعاتی پیشین ارتش آمریکا اسکات ریتر در تحلیل پاسخ ایران در یادداشتی برای راشاتودی نوشت ترامپ قبلاً وعده داده بود در صورت حمله ایران به تأسیسات یا پرسنل آمریکا تلافی گسترده ای خواهد کرد.

او در حالی که گرداگردش را اعضای تیم امنیت ملی فرا گرفته بودند، مجبور شد از این تهدید عقب نشینی کند چون به خوبی می دانست که اگر قرار بود به ایران حمله کند، پاسخ ایران برای آمریکا و متحدان منطقه ای این کشور ویرانگر می بود .

کارشناس آمریکایی امور نظامی ویپین نارانگ هم در تحلیلی نوشت تصاویر ماهواره ای آثار حملات ایران به پایگاه عین الاسد نشان می دهد که دقت موش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک باران عین الاسد؛ حمله به قلب تروریسم آمریکا در منطقه

موشک باران عین الاسد؛ حمله به قلب تروریسم آمریکا در منطقه