مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:452024-01-20سياسي

در جمهوری اسلامی تحقق عملی وعده انتقام، عینیت اراده و نظر و خواست مردم است


جنبش عدالت خواه دانشجویی درباره اقدام دلاورانه سپاه پاسداران در بیانیه ای اعلام کرد در جمهوری اسلامی تحقق عملی وعده انتقام، عینیت اراده و نظر و خواست مردم است.

- جنبش عدالت خواه دانشجویی درباره اقدام دلاورانه سپاه پاسداران در بیانیه ای اعلام کرد در جمهوری اسلامی تحقق عملی وعده انتقام، عینیت اراده و نظر و خواست مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش عدالت خواه دانشجویی درباره اقدام دلاورانه سپاه پاسداران و تحقق گامی مهم در راستای مطالبه مردمی انتقام سخت بیانیه ای به شرح زیر صادر و اعلام کرد در جمهوری اسلامی تحقق عملی وعده انتقام، عینیت اراده و نظر و خواست مردم است.

خواست مردم، همان دست یاری خداوند است که همیشه همراه مستضعفان و مقاومت و یاری رسان ایشان است.

متن این بیانیه به شرح زیر است: فَمَنِ اعْتَدی عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدی عَلَیْکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ سوره بقره، آیه 194 پاسخ بامداد سه شنبه 26 دی، اقدام ستودنی دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب در موشک باران محل جاسوسان و وابستگان رژیم صهیونیستی در منطقه و مقر تروریست های تکفیری در ادلب سوریه، مهمی برای اطاعت از دستور رهبر حکیم انقلاب برای انتقام از دشمن و التیامی بر جراحت قلب و غرور دلدادگان به ایران و مقاومت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جمهوری اسلامی تحقق عملی وعده انتقام، عینیت اراده و نظر و خواست مردم است

در جمهوری اسلامی تحقق عملی وعده انتقام، عینیت اراده و نظر و خواست مردم است