مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:002024-01-14اقتصادي

تولید 29 هزار مترمربع فرش دستباف در گلستان


مدیرکل صمت گلستان از تولید 29 هزار و 881 مترمربع فرش دستباف در استان خبر داد و افزود: هنرمندان گلستانی در 9 ماه سال جاری 840 مترمربع فرش دستباف تولید و صادر کردند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل صمت گلستان از تولید 29 هزار و 881 مترمربع فرش دستباف در استان خبر داد و افزود: هنرمندان گلستانی در 9 ماه سال جاری 840 مترمربع فرش دستباف تولید و صادر کردند.

درویشعلی حسن زاده ظهر یکشنبه 24 دی ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح برخی اقدامات اداره کل صمت گلستان در زمینه صنعت فرش دستباف پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر 9 هزار و 259 نفر در حوزه فرش دستباف استان گلستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی جلب مشارکت های مردمی و تشکل های مردم نهاد در زمینه سرمایه گذاری، توسعه زیرساخت ها و افزایش ظرفیت تولید و صادرات فرش دستباف، افزایش سهم گلستان در تولید کیفی و کمّی فرش دستباف، حمایت از کارگاه های تولید فرش دستباف و بافندگان فعّال استان، فرهنگ سازی، تقویت کارگاه ها و آموزشگاه ها در زمینه فرش دستباف و حرفه های مشابه و شناسایی و مدیریت بافندگان فعال از مهمترین اهداف اداره کل صنعت، معدن و تجارت در حوزه مدیریت امور فرش دستباف برشمرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 4 هزار و 461 نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش بیمه قالیبافی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 29 هزار مترمربع فرش دستباف در گلستان

تولید 29 هزار مترمربع فرش دستباف در گلستان