مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 13:502024-01-04اقتصادي

24 پروژه راهداری همزمان با سفر رییس جمهور در زنجان افتتاح می شود


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، 24 طرح عمرانی در سال 1402 با اعتباری بالغ بر یک هزار و 300 میلیارد تومان افتتاح می شود.

- جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفت و گو با فارس با اشاره به اینکه در دور دوم سفر رییس جمهوری به استان زنجان، پروژه ها در دو بخش قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی، پیش بینی شده است، اظهار داشت: این پروژه ها در قالب ایمن سازی محورها، روشنایی راه ها، پروژه های روکش آسفالت، اجرای بلوک مفصلی، لکه گیری و آسفالت حفاظتی، احداث و توسعه راه های روستایی، تعریض، ایمن سازی و اصلاح دوربرگردان ها، احداث راهدارخانه ها و نمازخانه بین راهی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در مجموع 92 پروژه در مرحله آغاز عملیات اجرایی و در دست اجرا با اعتباری بالغ بر 1479 میلیارد تومان در این اداره کل فعال است.

  گفتنی است، رییس جمهور در دور نخست سفر خود به استان زنجان تعریض و بهسازی محور نورین به شریف آباد، تعریض و بهسازی زیرگذر جمال الدین در خرمدره، تعریض و بهسازی خروجی قیدار_ حصار، ساماندهی تقاطع عمیدآباد، تکمیل و ساماندهی ورودی نصیرآباد، صایین قلعه و هیدج، ایمن سازی نقاط پر تصادف قره پشتلو، تکمیل بلوک مفصلی و روشنایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 پروژه راهداری همزمان با سفر رییس جمهور در زنجان افتتاح می شود

24 پروژه راهداری همزمان با سفر رییس جمهور در زنجان افتتاح می شود