مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:002023-12-25بين الملل

حمله نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا به دولت بایدن


قانون گذار دموکرات آمریکایی در راستای محکومیت سیاست های حمایتی دولت بایدن از حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، وی را به حمایت مالی از قتل عام در غزه متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رشیده طلیب نماینده فلسطینی تبار مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی جدید با هدف حمایت از غیرنظامیان غزه، دولت بایدن را به حمایت مالی از قتل عام نیروهای رژیم صهیونیستی در این منطقه متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک ، طلیب، در حالی که گزارش مبتنی بر کشته شدن 11 غیرنظامی فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود، دولت آمریکا را به دلیل حمایت مالی از قتل عام های غزه مورد انتقاد قرار داد.

همزمان با تداوم درگیری های شدید بین رژیم صهیونیستی متحد آمریکا و گروه های حماس در نوار غزه، درخواست ها برای پایان دادن به تداوم درگیری ها افزایش پیدا کرده است.

طلیب در ماه نوامبر، اظهارات جنجالی را در باب فعالیت های رژیم صهیونیستی مطرح کرد که موجب شد از سوی مجلس نمایندگان آمریکا محکوم شود.

انتقادات از طلیب تحت تاثیر حمایت های وی از شعار از رودخانه تا دریا و فلسطین آزاد و فراخوانش برای پیوستن قانون گذاران آمریکایی به طرح برقراری آتش بس در غزه مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا به دولت بایدن

حمله نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا به دولت بایدن