مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:002023-12-26سياسي

لزوم جلوگیری از فعالیت خانه های مسافر و تورهای غیرمجاز در کردستان


رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات دفاتر گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان بر لزوم همکاری بین بخشی دستگاه های مربوطه برای جلوگیری از فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز و تورهای بدون مجوز در استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، تیمور خالدی ظهر امروز در جلسه ارتقای امنیت گردشگران استان که با حضور نماینده دستگاه های مربوطه در حوزه های انتظامی، امنیتی و.

در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: براساس مصوبه هیئت وزیران، همه واحدهای اقامتی از جمله خانه های مسافر در سطح استان باید با داشتن مجوز رسمی از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعالیت کنند.

رییس اداره نظارت و ارزیابی خدمات دفاتر گردشگری کردستان با بیان اینکه شناسایی تورها و خانه های مسافر غیرمجاز در سطح استان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی در راستای ساماندهی تورها و خانه های مسافر، در توسعه گردشگری استان بسیار ضروری است.

وی افزود: خانه های غیرمجاز نه تنها خدمات مناسبی به گردشگران به ‎لحاظ بهداشتی و رفاهی ارائه نمی دهند بلکه از امنیت مناسبی برای مسافرانی که اقدام به اقامت در این منازل غیر مجاز می کنند نیز برخوردار نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از فعالیت خانه های مسافر و تورهای غیرمجاز در کردستان

لزوم جلوگیری از فعالیت خانه های مسافر و تورهای غیرمجاز در کردستان