مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:452023-12-24اقتصادي

دریافت طرح ها برای رویداد ملی فرصت هسته ای آغاز شد


رویداد ملی فرصت هسته ای با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری و پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای آغاز شد و متقاضیان برای حضور در آن می توانند ایده ها و طرح های خود را تا 11 بهمن ماه ارسال کنند.

- رویداد ملی فرصت هسته ای با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری و پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای آغاز شد و متقاضیان برای حضور در آن می توانند ایده ها و طرح های خود را تا 11 بهمن ماه ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد فرصت با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با تمرکز بر نیازهای کشور، ضمن اجرای فرآیند نوآوری باز، سعی دارد با توجه به الزامات صاحب مساله و بازار تقاضا، راه حل هایی را شناسایی و ارائه کند.

با برگزاری این رویداد قرار است طی یک سال آینده، 10 رویداد فرصت در حوزه صنایع مختلف برگزار شود که دومین دوره از سری رویدادهای فرصت، طی توافق با سازمان انرژی اتمی ایران، در زمینه فناوری های هسته ای و با همکاری سازمان انرژی اتمی، تحت عنوان رویداد ملی فرصت هسته ای برگزار می شود.

هدف این رویداد، ارائه راهکارهایی برای حل چالش ها و شناسایی تیم ها و فناوران اعلام شده است.

از این رو رویداد فرصت پیش رو، رویدادی در حوزه فناوری های هسته ای با محوریت در حوزه ساخت شتابگرهای ذرات و زیرسیستم های آن است که محورهای آن شامل موارد زیر است: * فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت طرح ها برای رویداد ملی فرصت هسته ای آغاز شد

دریافت طرح ها برای رویداد ملی فرصت هسته ای آغاز شد