مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 23:302023-12-24سياسي

دستاوردهای دولت به خوبی برای مردم بیان شود


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر این نکته که باید تلاش کنیم بین مردم و مسئولین خلاء ایجاد نشود چرا که این شکاف بوسیله دشمن پر خواهد شد، - ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر این نکته که باید تلاش کنیم بین مردم و مسئولین خلاء ایجاد نشود چرا که این شکاف بوسیله دشمن پر خواهد شد، گفت: باید دستاوردهای دولت به خوبی برای مردم بیان شود تا مردم شاهد تلاش ها و اقدامات دولت در زمینه های مختلف قرار بگیرند.

قاسم عزیززاده گرجی شامگاه یکشنبه، 3 دی ماه در نشست بررسی مسائل فرهنگی شهرستان آمل با رویکرد تسهیل امور فرهنگی اجتماعی شهرستان ها برگزار شد، اظهار کرد: باید بپذیریم اگر حوزه فرهنگی و اجتماعی زیرساخت درستی نداشته باشد در مسیر انحراف قرار خواهد گرفت.

وی از برگزاری نشست شورای هماهنگی دستگاه های فرهنگی اجتماعی در استانداری خبر داد و افزود: تلاش داریم در شهرستان ها نیز با محوریت فرمانداری ها این نشست برگزار شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه برای تقویت حوزه فرهنگ باید با یکدیگر هماهنگ باشیم، گفت: باید به فهم مشترک در حوزه فرهنگی اجتماعی برسیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تولید محتوا برای تمامی ذائقه ها، ادامه داد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته محله به محله شبکه ایجاد کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای دولت به خوبی برای مردم بیان شود

دستاوردهای دولت به خوبی برای مردم بیان شود