مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 09:302024-01-04پزشكي

اخذ مجوز دانشکده داروسازی و 8 رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: جدای از اخذ مجوز دانشکده داروسازی با پذیرش دانشجوی بین الملل، مجوز راه اندازی 8 رشته جدید را دریافت کرده ایم و برای 8 رشته فوق تخصصی هم اعلام آمادگی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فریدون عبدلملکی صبح امروز در نهمین شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان اظهار کرد: تامین و حفظ سلامت در جامعه از اولویت های مهم است.

وی خاطرنشان کرد: کردستان در مرگ های زیر یک ماه، زیر یکسال و زیر 5 سال از میانگین کشوری بالاتر است ولی در مرگ باردار به دلیل صعب العبور بودن از میانگین کشوری پایین تر هستیم.

به گفته وی، تامین سلامت به مثابه امنیت است، وجود سلامت در زمان سلامتی زیاد احساس نمی شود اما به محض اینکه خدشه ای به آن وارد می شود، اهمیت سلامت احساس می شود که نمونه آن را در دوران کرونا شاهد بودیم.

وی در ادامه به اقدامات حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی گریزی زد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال حاضر 5 دانشکده با 45 رشته دارد که تعداد زیادی از این رشته ها، تخصصی و تربیت متخصص بالینی و.

است.

عبدالملکی با اشاره به اشتغال تحصیل 3 هزار و 801 دانشجو در این دانشگاه، گفت: جدای از اخذ مجوز دانشکده داروسازی با پذیرش دانشجوی بین الملل، مجوز راه اندازی 8 رشته جدید را دریافت کرده ایم و برای 8 رشته فوق تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز دانشکده داروسازی و 8 رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

اخذ مجوز دانشکده داروسازی و 8 رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان