مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:202024-01-01سياسي

کانون در حوزه تولید سرگرمی مجموعه ای الگوساز و جریان ساز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که سه مجموعه از عروسک های انگشتی کتاب «بازی با انگشت ها» سروده مصطفی رحماندوست رونمایی شد، - آیین رونمایی از عروسک های جدید کانون با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری در سالن سینماتئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که سه مجموعه از عروسک های انگشتی کتاب بازی با انگشت ها سروده مصطفی رحماندوست رونمایی شد، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری در ابتدای صحبت های خود ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، یادی از 9 دی و روز بصیرت کرد.

علامتی در ادامه بیان کرد: پیشرفت روزافزون دانش و اطلاعات، سازمان های امروزی را نیازمند توسعه و تحولاتی کرده است تا بتوانند با این تغییر ها مبتنی بر ذائقه کودکان و آینده سازان برنامه ریزی کنند.

وی افزود: سازمان هایی که امروز با مخاطبان کودک و نوجوان سروکار دارند نمی توانند با راه حل های گذشته با مخاطب خود مواجه شوند و نیاز های خود را بدون پژوهش پیش ببرند؛ بنابراین باید با برنامه ریزی و آینده پژوهشی دقیق برنامه ای مناسب با ذائقه مخاطب داشته باشند.

مدیرعامل کانون تصریح کرد: هدف کانون پرورش فکری به عنوان یک سازمان پیش رو، پرورش کودکان و نوجوانانی است که در آینده بتوانند با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون در حوزه تولید سرگرمی مجموعه ای الگوساز و جریان ساز است

کانون در حوزه تولید سرگرمی مجموعه ای الگوساز و جریان ساز است