مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:152024-01-02اقتصادي

معاون رییس جمهور: تأمین اعتبار مورد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اردبیل


تأمین منابع مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان نجف زاده، تالارشهر اردبیل و طرح نهضت ملی مسکن از طریق منابع مختلف شامل ماده 56 و سایر پروژه های شاخص در دستور کار نهاد ریاست جمهوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگراری فارس از اردبیل، محسن منصوری ظهر امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهور که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون 4 هزار 500 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان پرداخت شده و خوشبختانه مصوبات سفر اکنون در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

پیشرفت 95 درصدی راه آهن اردبیل وی با بیان اینکه راه آهن اردبیل اکنون از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی برخوردار است، افزود: قول می دهیم که پروژه راه آهن اردبیل هیچ وقت معطل اعتبار نماند و مطابق تلاش ها اعتبارات لازم در اسرع وقت به این پروژه تزریق شود.

معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: در حوزه بزرگراه های استان خوشبختانه امسال 52 کیلومتر به بزرگراه های استان اضافه شده که تلاش می شود با تامین اعتبارات لازم این میزان به بیش از 80 کیلومتر ارتقا یابد.

منصوری عنوان کرد: کارخانه بزرگ پتروشیمی نمین با سرمایه گذاری بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان از اتفاقات خوبی در استان است که در سفر ریاست جمهوری افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: تأمین اعتبار مورد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اردبیل

معاون رییس جمهور: تأمین اعتبار مورد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اردبیل