مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 21:452024-01-13پزشكي

آلودگی هوا 1500 بیمار تنگی نفس را به مراکز درمانی اهواز کشاند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: یک هزار و 500 نفر طی 48 ساعت گذشته به دلیل شدت آلایندگی هوا با علائم تنگی نفس به مراکز درمانی اهواز مراجعه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، میثم معزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی علائم سرفه و تنگی نفس را از جمله علائم اغلب افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی عنوان کرد و گفت: بسیاری از این بیماران نیز سابقه بیماری قلبی و عروقی داشتند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در روزهای عادی به صورت میانگین 500 مراجعه کننده تنگی نفس به مراکز درمانی استان ثبت می شود، خاطرنشان کرد: طی 2 روز گذشته این آمار بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: یک هزار و 500 نفر طی 48 ساعت گذشته به دلیل شدت آلایندگی هوا با علائم تنگی نفس به مراکز درمانی اهواز مراجعه کردند.

معزی اضافه کرد: افرادی که دچار بیماری های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا 1500 بیمار تنگی نفس را به مراکز درمانی اهواز کشاند

آلودگی هوا 1500 بیمار تنگی نفس را به مراکز درمانی اهواز کشاند