مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:352023-12-24فرهنگي

محبوب ترین نام ها برای دختران و پسران متولدشده در سمنان


نام های محبوب خانواده ها متاثر از وقایع، مسائل فرهنگی، اجتماعی و آثار هنری، سینمایی و تلویزیونی می تواند تغییر کند.

- ایسنا/سمنان مدیرکل ثبت احوال استان سمنان گفت: نام های محبوب خانواده ها متاثر از وقایع، مسائل فرهنگی، اجتماعی و آثار هنری، سینمایی و تلویزیونی می تواند تغییر کند.

عباس قندالی امروز (یکشنبه، سوم دی ماه) در اولین روز از هفته ثبت احوال درباره پربسامدترین نام های پسران و دختران امسال در استان سمنان، اظهار کرد: امیرعلی، علی، امیرحسین، آریا، ابوالفضل، شاهان، محمد، آیهان، کیان و حسین به ترتیب بیشترین فراوانی را در نامگذاری نوزادان متولدشده از ابتدای سال تا کنون در استان سمنان داشتند.

همچنین فاطمه، پناه، دلوین، زهرا، فاطمه زهرا، نورا، رستا، هانا و آوا نیز به ترتیب بیشترین فراوانی را در 9 ماه امسال در نامگذاران دختران در استان سمنان داشتند.

او به نقش فیلم ها و سریال ها در فراوانی نامگذاری ها پرداخت و توضیح داد: در دوره ای که سریال مختارنامه پخش می شد، نام کیان که از شخصیت های ایرانی این سریال بود به سرعت به یکی از نام های با فراوانی بالا در کشور تبدیل شد و با وجود گذشت سال ها، امسال نیز در استان در رتبه نهم نام های با فراوانی بالا در استان قرار دارد یا در اوایل انقلاب متاثر از انقلاب اسلامی، روح الله به یکی از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوب ترین نام ها برای دختران و پسران متولدشده در سمنان

محبوب ترین نام ها برای دختران و پسران متولدشده در سمنان