مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:252024-01-16سياسي

اختتامیه مسابقات قرآن در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود


رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری از برگزاری اختتامیه چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان با مساعدت سازمان اوقاف و امور خیریه در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری از برگزاری اختتامیه چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان با مساعدت سازمان اوقاف و امور خیریه در آینده نزدیک خبر داد.

محسن مولوی در گفت وگو با ایسنا، با ابراز خرسندی از افتخارآفرینی نماینده استان در مرحله فینال چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و قرارگیری استان در رتبه نخست معارف نهج البلاغه، اظهار کرد: غلامحسین فاتحی از فعالان قرآنی استان است که علاوه بر فعالیت ها و توفیقات درخشان در عرصه حفظ و تفسیر قرآن کریم، در عرصه معارف نهج البلاغه نیز در دو سال اخیر حائز مقام های سوم و اول کشور در مهم ترین و حرفه ای ترین مسابقات قرآن شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور، برنامه ریزی حضور در منزل و تجلیل ویژه از این چهره قرآنی فرخ شهر و خانواده قرآنی وی انجام شده است که طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

تجلیل ویژه و حضور در منزل سجاد براتی، دیگر مقام آور مسابقات سراسری در رشته دعاخوانی با توجه به افتخارآفرینی های وی در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه مسابقات قرآن در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود

اختتامیه مسابقات قرآن در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود