مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:002023-12-30بين الملل

شکست ایلان ماسک در مقابله با قانون تعدیل محتوای ایالت کالیفرنیا


ایلان ماسک از ایالت کالیفرنیا خواسته بود تا قانون تعدیل محتوا در مورد ایکس را لغو کند که این درخواست مورد موافقت قرار نگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، ایلان ماسک در مقابله با قانون تعدیل محتوای ایالت کالیفرنیای آمریکا شکست خورد.

این قانون شبکه های اجتماعی را ملزم می کند تا به طور عمومی نشان دهند که چگونه محتوای خاصی را در پلتفرم های خود تعدیل می کنند.

شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) در سپتامبر از کالیفرنیا برای لغو قانون تعدیل محتوا شکایت کرد و گفت که این قانون حقوق آزادی بیان آن را تحت اولین متمم قانون اساسی ایالات متحده و قانون اساسی ایالت کالیفرنیا نقض می کند.

این قانون، شبکه های اجتماعی با درآمد ناخالص سالانه قابل توجه را ملزم می کند که گزارش های 6 ماهه ای منتشر کنند که شیوه های تعدیل محتوای آنها را توضیح دهد و داده هایی درباره تعداد پست های اعتراض آمیز و نحوه رسیدگی به آنها ارائه کند.

اکنون ویلیام شوب، قاضی منطقه ای ایالات متحده، در یک تصمیم 8 صفحه ای، درخواست این شبکه اجتماعی را رد کرد.

شوب نوشت: در حالی که به نظر می رسد الزامات گزارش دهی بار انطباق قابل توجهی را برای شبکه های اجتماعی ایجاد می کند، به نظر نمی رسد که این الزام در چارچوب قانون متمم اول، غیرقابل توجیه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست ایلان ماسک در مقابله با قانون تعدیل محتوای ایالت کالیفرنیا

شکست ایلان ماسک در مقابله با قانون تعدیل محتوای ایالت کالیفرنیا