مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:402024-01-02سياسي

استان قم، رتبه نخست دیدارهای مردمی در کشور را دارد


سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم، از کسب رتبه اول استان در برگزاری دیدارهای مردمی و پاسخگویی به مشکلات مردم خبرداد و گفت: - ایسنا/قم سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم، از کسب رتبه اول استان در برگزاری دیدارهای مردمی و پاسخگویی به مشکلات مردم خبرداد و گفت: استاندار قم از ابتدای انتصاب خود تاکنون 2 هزار دیدار مردمی منجر به دستور داشته است.

محمد حسن حسین زاده ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و تقارن آن با چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: یکی از مهمترین سفارشات این شهید عزیز و سرباز والای مقام ولایت، خدمت محوری به مردم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی با اشاره به محبوبیت بالا و شخصیت ممتاز حاج قاسم سلیمانی افزود: همه باید از این شهید بزرگوار الگو بگیریم زیرا مردم خادمان واقعی خود را قدر می دانند.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم، بیان کرد: استاندار قم در راستای اصل خدمت محوری، ملاقات های مردمی مستمر و منظمی را دارند و آمار بالای دیدارها، باعث شده تا استان قم در زمینه دیدارهای مردمی در رتبه اول کشور قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قم، رتبه نخست دیدارهای مردمی در کشور را دارد

استان قم، رتبه نخست دیدارهای مردمی در کشور را دارد