مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:402023-12-26اقتصادي

صنعت پتروشیمی تشنه تامین مالی/ 67 درصد تاخیر پروژه ها به دلیل مسائل مالی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز (سه شنبه، پنجم دی ماه) در نخستین همایش سرمایه گذاری و تأمین مالی صنعت پتروشیمی با اشاره به اینکه این همایش برای عارضه یابی و آسیب شناسی فرصت های سرمایه .

- مرتضی شاهمیرزایی با تأکید بر اینکه اگر اقدام های تخصصی در زمینه تأمین مالی در صنعت پتروشیمی انجام شود می توانیم از همه موانع حتی تحریم ها نیز عبور کرد، اظهار کرد: تقاضا دارم هلدینگ های پتروشیمی با کمک از متخصصان دوره های تخصصی تأمین مالی را برگزار کنند تا از این گلوگاه عبور کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز (سه شنبه، پنجم دی ماه) در نخستین همایش سرمایه گذاری و تأمین مالی صنعت پتروشیمی با اشاره به اینکه این همایش برای عارضه یابی و آسیب شناسی فرصت های سرمایه گذاری و تأمین مالی طرح های پتروشیمی برگزار شده است، اظهار کرد: این موضوعات باید به صورت جدی در نشست های تخصصی این همایش بررسی شود تا به نتایج مثبتی برای سرمایه گذاران این صنعت دست یابیم.

وی افزود: طبق آخرین آمار موجود کشفیات ذخایر هیدروکربوری کشور معادل حدود 1100 میلیارد بشکه و ذخایر نفتی 155 میلیارد بشکه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت پتروشیمی تشنه تامین مالی/ 67 درصد تاخیر پروژه ها به دلیل مسائل مالی است

صنعت پتروشیمی تشنه تامین مالی/ 67 درصد تاخیر پروژه ها به دلیل مسائل مالی است