مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:302024-01-11سياسي

گام بلند «قرق» برای توسعه با سفر استاندار گلستان


افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی بزرگ و آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه های تحول زا امروز با حضور استاندار گلستان در شهر قرق آغاز شد.

- ایسنا/گلستان افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی بزرگ و آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه های تحول زا امروز با حضور استاندار گلستان در شهر "قرق" آغاز شد.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان امروز پنجشنبه 21 دی ماه در ادامه سفرهای شهرستانی و شهری خود به همراه معاونین استاندار و مدیران کل استانی به شهر قرق سفر کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، افتتاح پروژه های عمرانی، بازدید از موزه روستایی گلستان، دیدار با معتمدین و نخبگان و دیدار چهره به چهره با مردم شهر قرق از برنامه های استاندار در این سفر یک روزه است.

زنگانه در مراسم افتتاح دو پروژه عمرانی این شهر اظهار کرد: در دور دوم سفر 3 هزار و 400 میلیارد تومان مجموع مصوبات برای اقدامات زیرساختی و حمل و نقل و راه و شهرسازی در نظر گرفته شد.

استاندار گلستان به موضوع روشنایی معابر اشاره کرد و گفت: با توجه با اینکه من ماهی یک بار این مسیر را می روم، این محدوده دچار تاریکی است و ناایمن شده لذا این موضوع بررسی شود.

زنگانه گریزی هم به سفر رییس جمهور زد و گفت: مجموع اعتبار افتتاحیه سفر رییس جمهور در حوزه راه و حمل نقل 4 هزار و 500 میلیارد تومان بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند «قرق» برای توسعه با سفر استاندار گلستان

گام بلند «قرق» برای توسعه با سفر استاندار گلستان