مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:202024-01-13بين الملل

مرگ یک کوهنورد در ارتفاعات شمال تهران


این کوهنورد شب گذشته بر اثر سرمازدگی در ارتفاعات دارآباد جان خود را از دست داد که پیکر این شهروند توسط امدادگران هلال احمر ساعاتی قبل به پایین کوه منتقل شد.

- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به جان باختن یک کوهنورد در ارتفاعات دارآباد، گفت: نیروهای عملیاتی هلال احمر تا اطلاع ثانوی در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان تهران، شاهین فتحی روز شنبه در این خصوص افزود: این کوهنورد شب گذشته بر اثر سرمازدگی در ارتفاعات دارآباد جان خود را از دست داد که پیکر این شهروند توسط امدادگران هلال احمر ساعاتی قبل به پایین کوه منتقل شد.

  وی اظهار کرد: پس از دریافت هشدارهای سازمان هواشناسی، در 24 ساعت گذشته شاهد بارش قابل توجه باران و برف در نقاط مختلف استان تهران، بالاخص در ارتفاعات و محورهای کوهستانی هستیم که جهت آمادگی هر چه بیشتر عوامل عملیاتی پایگاه های امداد و نجات جاده ای و کوهستانی جهت امدادرسانی های احتمالی به هموطنان، نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران تا اطلاع ثانوی در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی سطح استان وجود دارد، ادامه داد: به رانندگان توصیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک کوهنورد در ارتفاعات شمال تهران

مرگ یک کوهنورد در ارتفاعات شمال تهران