مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 22:102024-01-20سياسي

تحولات انقلاب اسلامی سراسر جهان را فراگرفته است


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان کفت: آمریکا و شوروی که نتوانستند جلوی انقلاب مردم ایران را بگیرند، صدام را به جان ایران انداختند تا هم انقلاب مردم ایران را از بین ببرند و هم امنیت اسراییل تأمین شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام امروز در همایش طلایه داران شکوه حضور که به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب  در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: این آمریکا و شوروی بودند که صدام را به جان ایران انداختند، صدام ملعون به فکر تصاحب خوزستان و بدست آوردن اروند بود و از طرف دیگر اسراییل به زیر ساخت های عراق حمله کرده بود و پالایشگاه های آنها را منهدم کرده بود.

   وی افزود: آمریکا و شوروی که نتوانستند جلوی انقلاب مردم ایران را بگیرند، صدام را به جان ایران انداختند تا هم انقلاب مردم ایران را از بین ببرند و هم امنیت اسراییل تأمین شود و صدام از انتقام منصرف شود.

    حجت الاسلام پولادی گفت :به فضل الهی دید که دشمن در جنگ تحمیلی و همین طور همه ی عرصه ها از ایران شکست خورد و می خوردو دربن بست تاریخ قرارگرفته است    مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد (ع) گفت : امروز شما می بینید که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات انقلاب اسلامی سراسر جهان را فراگرفته است

تحولات انقلاب اسلامی سراسر جهان را فراگرفته است