مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:052023-12-31سياسي

کمک 20میلیارد ریالی مردم بردسکن به عتبات عالیات


مسئول ستاد عتبات عالیات بردسکن گفت: مردم بردسکن بیش از 20 میلیارد ریال به عتبات عالیات کمک داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل نیا در جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات بردسکن با سردار غلام رضا احمدی رییس ستاد عتبات عالیات استان خراسان رضوی که با حضور امام جمعه وفرماندار این شهرستان تشکیل شد، اعلام کرد.

 اسماعیل نیا در این نشست با بیان اینکه امسال هم از تعهد 10 میلیارد ریالی این شهرستان 8 میلیارد ریال تاکنون جمع آوری شده است، اظهار کرد: هماهنگی لازم برای جمع آوری مابقی تعهد شهرستان با همکاری پایگاههای بسیج وکمک دهیاران فراهم شده است که امیدواریم مبلغ 2 میلیارد ریال دیگر تا پیش از سالجاری جمع اوری وحساب مربوطه ستاد بازسازی حرمین شریفین در کربلا ونجف واریز گردد.

غلام رضا احمدی ، رییس ستاد عتبات عالیات استان خراسان رضوی با بیان کسب بردسکن رتبه برتر وموفق دربین شهرستان های کشور و استان خراسان رضوی را در جذب تعهد کسب کرده است، افزود: استان خراسان رضوی توانسته است تا کنون از تعهد 83 میلیارد تومانی امسال فقط 11 درصد این مبلغ تحقق یابد که مناسب این استان پهناور نیست.

احمدی با تقدیر از همراهی امام جمعه و فرماندار شهرستان افزود: شهرستان بردسکن توانسته است بیش از 80 درصد تعهد خود را محقق کند که از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 20میلیارد ریالی مردم بردسکن به عتبات عالیات

کمک 20میلیارد ریالی مردم بردسکن به عتبات عالیات