مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:002024-01-05سياسي

جلوگیری از نفوذ، تخلف، فساد برای تقویت وحدت و امنیت ملی


بررسی نقاط آسیب، جلوگیری از نفوذ، تخلف، فساد و ضربه قاطع به دشمن و گروهک های تروریستی از ابزار تقویت وحدت ملی و امنیت ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه هی نماز جمعه این هفته گفت: یکی از راه های حفظ و تقویت تقوای الهی در فرد و جامعه اسلامی تلاش برای حفظ و تقویت وحدت و امنیت ملی است.

امام جمعه زاهدان افزود: در روزهای گذشته شاهد عملیات تروریستی کور در کرمان بودیم که جمع زیادی از هموطنان عزیز ما به شهادت رسیده و مجروح شدند و این عملیات تروریستی که به دست عوامل و مزدوران آمریکا و اسراییل در کشور ما شکل گرفته است را به شدت محکوم می کنیم و به مردم عزیز ایران و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنیم.

آیت الله محامی گفت: عزیزانی در روز ولادت حضرت فاطمه(س) و در مسیر زیارت شهید به شهادت رسیدند که خوشا به حال آن ها و انشالا خداوند آنها را بر سر سفره مادر شهدا حضرت زهرا(س) و سالار شهیدان امام حسین(ع) مهمان بگرداند و به درجات آن ها بیفزاید و برای مجروحین این واقعه نیز آرزوی شفای عاجل داریم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بللوچستان اظهار داشت: وحدت ملی و امنیت ملی رابطه تنگاتنگی با هم دارند و هر چقدر وحدت و انسجام ما بیشتر باشد طبیعتا امنیت ما بیشتر حفظ می شود و دشمن توان نفوذ و جرئت مقابله نخواهد داشت و در مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از نفوذ، تخلف، فساد برای تقویت وحدت و امنیت ملی

جلوگیری از نفوذ، تخلف، فساد برای تقویت وحدت و امنیت ملی