مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:102024-01-20سياسي

تشکیل ستاد برگزاری یادواره و جایزه شهید علیمحمدی در سال 1403


رییس دانشگاه تهران با حضور در منزل شهید پروفسور مسعود علیمحمدی نخستین شهید هسته ای کشورمان، با همسر این استاد شهید دانشگاه تهران دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در دیدار با همسر شهید مسعود علیمحمدی، گفت: علیمحمدی در دانشگاه تهران به عنوان یک چهره علمی سرآمد شناخته می شد و بحث انتصاب وی برای مسؤولیت های مهم از جمله معاونت پژوهشی دانشگاه مطرح بود ولی علاقه چندانی به کار اجرایی نداشت.

علیمحمدی آنقدر سرآمد بود که در یکی از آیین های آغاز سال تحصیلی که قرار بود با حضور رییس جمهور وقت کشورمان برگزار شود، به عنوان یکی از دو استاد دانشگاه تهران برای سخنرانی در حضور رییس جمهور انتخاب شد.

رفتار همسر شهید علیمحمدی در برابر غرض ورزی ها، انقلابی بود رییس دانشگاه تهران با اشاره به تلاش مغرضان برای وارونه نمایی ماجرای شهادت استاد علیمحمدی، مواضع همسر شهید درواکنش به غرض ورزی ها را هوشمندانه و انقلابی برشمرد و خطاب به همسر شهید علیمحمدی گفت: صحبت ها و رفتارهای شما در پی شهادت دکتر علیمحمدی خیلی قاطع بود و همین بصیرت، به لطف پروردگار توشه خوبی برای آخرت شما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد برگزاری یادواره و جایزه شهید علیمحمدی در سال 1403

تشکیل ستاد برگزاری یادواره و جایزه شهید علیمحمدی در سال 1403