مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 23:002024-01-05بين الملل

تشکر از حمایت های ایران از کنگو در جنگ با اشغالگران


لوتوندولا از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مواضع این کشور در جنگ با متجاوزین و اشغالگران در شرق کنگو که تاکنون باعث تلفات انسانی مداوم و غارت منابع طبیعی این کشور شده است، - لوتوندولا از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مواضع این کشور در جنگ با متجاوزین و اشغالگران در شرق کنگو که تاکنون باعث تلفات انسانی مداوم و غارت منابع طبیعی این کشور شده است، تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد شریعتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پایان ماموریت خود، با آقای کریستوف لوتوندولا معاون نخست وزیر و وزیر امورخارجه جمهوری دموکراتیک کنگو دیدار کرد.

در این دیدار شریعتی با مرور سرفصل های روابط و همکاری های دو کشور ، ضمن تبریک برگزاری موفق انتخابات سراسری به دولت کنگو، اراده جمهوری اسلامی ایران را توسعه روابط با آفریقا و کشور کنگو ذکر کرد.

وزیر امورخارجه کنگو نیز در این دیدار ضمن ابراز تشکر از فعالیت های سفیر ایران در طول مسئولیت روابط دوجانبه اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران در میان دارای کشورهای اولویت دار در دستورکار سیاست خارجی دولت کنگو قرار دارد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان که باعث کشته و مجروح شدن تعدادی از ایرانیان گردیده ضمن محکوم نمودن آن با خانواده های قربانیان و دولت کشورمان ابراز همدردی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر از حمایت های ایران از کنگو در جنگ با اشغالگران

تشکر از حمایت های ایران از کنگو در جنگ با اشغالگران