مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:052024-01-06فناوري

هوش مصنوعی روی کیبورد ویندوز 11


شرکت مایکروسافت دکمه ای به صفحه کلید ویندوز برای فعال کردن سرویس هوش مصنوعی کوپایلوت (AI Copilot)خود اضافه می کند و نخستین دستگاه ها با این دکمه جدید، - شرکت مایکروسافت دکمه ای به صفحه کلید ویندوز برای فعال کردن سرویس هوش مصنوعی کوپایلوت (AI Copilot)خود اضافه می کند و نخستین دستگاه ها با این دکمه جدید، ماه جاری عرضه می شوند.

کلید Copilot که در سمت راست دکمه اسپیس قرار می گیرد، اولین تغییر در چیدمان صفحه کلید ویندوز از زمانی است که مایکروسافت کلید ویندوز/استارت (Windows/Start) را در سال 1994 اضافه کرد.

این تغییر، منعکس کننده تعهد این شرکت به هوش مصنوعی است و شرکای سخت افزاری مایکروسافت در روزهای آینده، در نمایشگاه فناوری CES، رایانه های ویندوز 11 با دکمه Copilot را رونمایی خواهند کرد و به مرور زمان، این دکمه، به یک ویژگی ضروری تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این میانبر به کاربران کمک می کندتا با کمک هوش مصنوعی، تصاویر را ایجاد کرده، ایمیل بنویسند و متون را خلاصه کنند.

یوسف مهدی، مدیر ارشد بازاریابی مصرف کننده مایکروسافت، در وبلاگی با اعلام این تغییر گفت: این شرکت، سال 2024 را سال رایانه های شخصی هوش مصنوعی می بیند که منعکس کننده روند نوظهور مشابه در میان سازندگان گوشی های هوشمند برای معرفی مدل های خود به عنوان تلفن های هوش مصنوعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی روی کیبورد ویندوز 11

هوش مصنوعی روی کیبورد ویندوز 11