مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:102023-12-31سياسي

63 مددجوی زندانی استان کرمان آزاد می شوند


رییس کل دادگستری استان کرمان از آزادی قطعی 63 زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران و  انجمن حمایت از زندانیان استان و ستاد دیه کرمان در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان از آزادی قطعی 63 زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران و  انجمن حمایت از زندانیان استان و ستاد دیه کرمان در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، یکشنبه، 10 دی ماه در نشست کاهش جمعیت کیفری زندانیان استان کرمان اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده در هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار دلها، مددجویان زندانیانی که شرایط لازم را داشته باشند، آزاد خواهند شد.

وی به لزوم بازدیدهای مستمر روسا، دادستان ها و قضات از زندان ها تاکید کرد و گفت: حضور قضات در زندان ها در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها موثر است و بایستی این بازدیدها هدفمند و برای رفع مشکلات و مسائل مددجویان زندان انجام شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان اعلام کرد: در راستای حفظ حقوق شهروندی مقامات قضایی و قضات از ابتدای سال تا کنون بیش از 1911 مرتبه از زندان های استان بازدید و از نزدیک به مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان رسیدگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 مددجوی زندانی استان کرمان آزاد می شوند

63 مددجوی زندانی استان کرمان آزاد می شوند