مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 22:302024-01-17حوادث

جنجال آفرینی وحشتناک نوجوان 16 ساله!


یک نوجوان 16 ساله ای که با ارسال پیامک و فیلم های مبتذل برای دختری 8 ساله بزرگ ترها را به جان هم انداخته بود، در حالی جنجال وحشتناکی به راه انداخت که ماجرا به تیراندازی و نزاعی خونبار کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عصر دوازدهم دی ماه گزارش دلهره آور تیراندازی موتورسواران نقاب دار در بولوار توس نیروهای کلانتری سپاد مشهد را به تکاپو انداخت.

لحظاتی بعد گروهی از عوامل انتظامی با دستور سرهنگ جواد یعقوبی (رییس کلانتری) عازم شهرک  نوید شدند و تحقیق در این باره را آغاز کردند.

بررسی های مقدماتی نشان داد دو جوان موتورسوار که چهره خود را نیز پوشانده بودند، به سوی منزل یکی از شهروندان با سلاح کلت جنگی شلیک کرده اند و سپس با شکستن شیشه های خودروی پژو 207 در حالی از محل متواری شده اند که در آخرین لحظه و همانند فیلم های جنایی سرنشین موتورسیکلت تیری هوایی به منظور قدرت نمایی شلیک کرده است.

در بازبینی دوربین های مداربسته مشخصاتی از یک جوان لاغر اندام به دست آمد و مشخص شد که نزاعی خونین قبل از این حادثه رخ داده است که طی آن جوان دیگری روانه بیمارستان شده و در کما به سر می برد.

طولی نکشید که تحقیقات پلیسی نشان داد دو حادثه تیراندازی نقاب داران و نزاع خونین به یکدیگر ارتباط دارد و در تصاویر نزاع نیز اثری از یک جوان لاغر اندام دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال آفرینی وحشتناک نوجوان 16 ساله!

جنجال آفرینی وحشتناک نوجوان 16 ساله!