مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:102023-12-31اجتماعي

بارش برف و باران در یزد


هواشناسی یزد با اعلام هشدار سطح زرد نسبت به فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و باران در استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هشدار داد.

- ایسنا/یزد هواشناسی یزد با اعلام هشدار سطح زرد نسبت به فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و باران در استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هشدار داد.

بنا بر اعلام هواشناسی، در بازه زمانی پیش از ظهر فردا دوشنبه یازدهم دیماه لغایت اوایل وقت سه شنبه دوازدهم دیماه، گاهی وزش باد به نسبت شدید، بارندگی و در ارتفاعات و مناطق شرقی استان بعضاً بارش برف توأم با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

به دنبال این سامانه جوی که اکثر مناطق استان را برخواهد گرفت، نسبت احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها، خسارت به سازه های موقت، پدیده مه و کاهش دید و احتمال اختلال در تردد ناوگان حمل ونقل جاده ای و هوایی هشدار داده شده است.

هواشناسی در اطلاعیه صادره خواستار آمادگی دستگاه های اجرایی و امدادی جهت پاک سازی دهانه پل ها، لایروبی کانال ها و آب روها، همچنین آمادگی راهداری جهت برف روبی در گردنه ها و رعایت احتیاط هنگام تردد در جاده های کوهستانی و نیز در فعالیت های کوهنوردی و محدودیت در فعالیت های عمرانی در استان شده است.

گفتنی است؛ البته طی 24 ساعت گذشته نیز بارش هایی در مناطقی از شهرستان های ابرکوه، تفت، زارچ و مهریز اتفاق افتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در یزد

بارش برف و باران در یزد