مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:102024-01-07ورزشي

نباید اختلاف طبیعت با کاله زیاد می شد


فکر نمی کردم اختلاف امتیازی ما در بازی با کاله زیاد شود، اما بازی سختی بود که خوشحالم تیم طبیعت پیروز شد.

- ایسنا/مازندران سرمربی تیم بسکتبال طبیعت گفت: فکر نمی کردم اختلاف امتیازی ما در بازی با کاله زیاد شود، اما بازی سختی بود که خوشحالم تیم طبیعت پیروز شد.

البرز آبکناری یکشنبه شب 17 دی ماه پس از پیروزی تیمش طبیعت برابر میزبانش کاله مازندران در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، افزود: بازی خیلی سختی بود و پیش بینی این بازی را به این شکل داشتیم.

وی با بیان اینکه تیم ما بازی را خوب شروع کرده بود و توانستیم تمرکز خودمان را در طول مسابقه حفظ کنیم، تصریح کرد: بازیکنان تیم ما هم در دفاع وهم در حمله عملکرد خیلی خوبی برابر کاله داشتند و خوشبختانه بیشتر شوت های ما تبدیل به گل شده بود.

سرمربی تیم طبیعت تهران همچنین به قابلیت های تیم کاله مازندران در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور اشاره کرد و ادامه داد: این تیم در سال های اخیر در بسکتبال کشور سرمایه گذاری های زیادی کرده و در فصل گذشته این مسابقات نائب قهرمان شده بود و امسال هم جزو مدعیان لیگ محسوب می شود.

آبکناری اضافه کرد: آن چیزی که در بازی با کاله باعث شد تا تیم طبیعت برنده از زمین بیرون بیاید، حفظ تمرکز بازیکنان تیم ما بوده و موقعیت شناسی در پرتاپ توپ ها به سمت سبد بوده که با امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اختلاف طبیعت با کاله زیاد می شد

نباید اختلاف طبیعت با کاله زیاد می شد