مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:302024-01-01سياسي

کدخدایی: پرونده شهادت سردار سلیمانی در بعد حقوقی و کیفری به نتایج خوبی رسیده است


رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور سردار سلیمانی در وزارت امور خارجه گفت : موضوع پرونده شهید سلیمانی یک مسئله ملی و بین المللی است.

- رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور سردار سلیمانی در وزارت امور خارجه گفت : موضوع پرونده شهید سلیمانی یک مسئله ملی و بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی کدخدایی در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزارشده است، گفت: سردار سلیمانی در چارچوب سیاست های جمهوری اسلامی ایران در جهت دفاع از مردم مظلوم منطقه تلاش و حرکت می کردند.

وی ادامه داد: اثرات فعالیت های حاج قاسم سلیمانی را اکنون در منطقه می بینیم و ایشان باعث تقویت روحیه مقاومت در منطقه شدند.

رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور سردار سلیمانی با تاکید براین که سردار سلیمانی موضوع دفاع مشروع را در منطقه گسترش دادند در بخشی دیگر از صحبت های خود در مورد پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی در داخل کشور گفت : اقدامات خوبی در دادگستری تهران برای پیگیری پرونده انجام شده است و به نتایج خوبی رسیده ایم.

کدخدایی ادامه داد : پرونده های متعددی در این زمینه مطرح است و آنچه که مربوط به پرونده شهید سلیمانی است در بعد حقوقی و کیفری به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: پرونده شهادت سردار سلیمانی در بعد حقوقی و کیفری به نتایج خوبی رسیده است

کدخدایی: پرونده شهادت سردار سلیمانی در بعد حقوقی و کیفری به نتایج خوبی رسیده است