مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:102024-01-17سياسي

نشست شورای سیاستگذاری جشنواره معروف برگزار شد


نشست شورای سیاست گذاری جشنواره فرهنگی و هنری ملی معروف به ریأست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و با حضور اعضا برگزار شد.

- نشست شورای سیاست گذاری جشنواره فرهنگی و هنری ملی معروف به ریأست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری آکردی ترویج فرهنگ امر به معروف و نظارت بر اجرای آن را دو رسالت اصلی و مهم ستاد برشمرد که قانون مشخص کرده و تأکید کرد: ما با جشنواره ملی معروف به دنبال انجام جامع این رسالت ها هستیم.

وی با تأکید بر این که در بحث نظارت بر اجرای فریضتین، قانون حمایت از آمران به معروف، تشکل های مردمی و نظارت بر دستگاه های حاکمیتی و دولتی را به عنوان وظایف ستاد امر به معروف معین کرده است، عنوان کرد: تاکنون در بحث ترویج امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی خاصی صورت نگرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان این که در بحث ترویج فریضتین در دو حوزه عمومی و تخصصی برنامه ریزی کرده ایم، گفت: برگزاری دوره های آموزشی از جمله کارهای ستاد امر به معروف در بحث ترویج عمومی فریضتین است که تاکنون قریب به 20 هزار نفر در این دوره ها ثبت نام کرده و در حال طی آموزش ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شورای سیاستگذاری جشنواره معروف برگزار شد

نشست شورای سیاستگذاری جشنواره معروف برگزار شد