مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:352023-12-31بين الملل

تحلیلگران صهیونیست: اسراییل در تله استراتژیک گرفتار شده است


جنگ غزه همین روزها 3 ماهه می شود و روزنامه ها و تحلیلگران صهیونیستی می گویند، «اسراییل وارد تله راهبردی غزه» شده است.

برخی صهیونیست ها نیز می گویند پس از پایان این جنگ[و عیان شدن واقعیت ها] گریه خواهیم کرد! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: امروز جنگ غزه وارد هشتاد و پنجمین روز خود می شود و صهیونیست ها در مقابل تلفات و خسارات بسیار سنگین و بی سابقه خود در همه زمینه ها، فقط زن و کودک و غیرنظامی کشته و بیمارستان و مدرسه و کلیسا ویران کرده اند.

همین کشتار غیرنظامیان و بمباران مراکز درمانی و آموزشی و دینی نیز به ضرر آنها تبدیل و این رژیم منفور را در جهان منفورتر کرده است طوری که مراکز مطالعاتی خودشان می گویند، 95 درصد تجمعاتی که در جهان درباره جنگ غزه برگزار می شود، در محکومیت صهیونیست هاست.

رژیمی که طی هشتاد و پنج روز بیش از 21 هزار غیرنظامی را می کشد، منفور نمی شود؟! برای منفور شدن یک رژیم همین یک خبر یونیسف کافی نیست که می گوید: سال 2023 مرگبارترین سال برای کودکان در کرانه باختری بود ؟ بیش از 10 هزار کودک نیز در غزه به شهادت رسیده اند!  آموس هرییل ، یکی از این تحلیلگران صهیونیست است که می گوید: باید حقیقت را گفت، اسراییل پس از حمله هفتم اکتبر در یک تله استراتژیک گرفتار شده و هنوز مشخص نیست چگونه می خواهد از آن خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگران صهیونیست: اسراییل در تله استراتژیک گرفتار شده است

تحلیلگران صهیونیست: اسراییل در تله استراتژیک گرفتار شده است