مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 07:102024-01-10پزشكي

خدمات درمان ناباروری به حدود 5 هزار نفر در سمنان ارائه شد


رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان گفت: چهار هزار و 994 نفر با مراجعه به این مرکز درمانی خدمات درمان ناباروری دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ساتی نیک درزی، رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان اظهار کرد: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع)، مرکز تخصصی در زمینه اطفال و زنان است.

وی با اشاره به اهمیت مبحث فرزندآوری و جوانی جمعیت گفت: امسال، یک هزار و 240 زایمان در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان انجام شد.

رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان بیان کرد: 27 هزار و 355 نفر از ابتدای امسال تا پایان پاییز به اورژانس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) مراجعه کردند و تحت درمان سرپایی و بستری قرار گرفتند.

این مسؤول افزود: چهار هزار و 916 نفر در بخش های درمانی این بیمارستان بستری شدند و یک هزار و 434 عمل جراحی انجام شد.

درزی ادامه داد: 33 هزار و 807 مراجعه کننده به کلینیک های تخصصی زیرپوشش این بیمارستان مراجعه و خدمات درمانی شامل ویزیت پزشکان تخصصی و فوق تخصصی اطفال، زنان، و پیراپزشکی به صورت سرپایی دریافت کردند.

رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان گفت: از این تعداد، 18 هزار و 428 نفر به کلینیک تخصصی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) و 14 هزار و 659 نفر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات درمان ناباروری به حدود 5 هزار نفر در سمنان ارائه شد

خدمات درمان ناباروری به حدود 5 هزار نفر در سمنان ارائه شد