مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 02:302024-01-07حوادث

ارائه خدمات به 70 هموطن حادثه دیده گلستان در هفته گذشته


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه هموطنان ما در هر ساعت از شبانه روز و به هنگام بروز حادثه می توانند درخواست دریافت خدمات از هلال احمر داشته باشند، - ایسنا/گلستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه هموطنان ما در هر ساعت از شبانه روز و به هنگام بروز حادثه می توانند درخواست دریافت خدمات از هلال احمر داشته باشند، گفت: در هفته گذشته به 70 نفر از هموطنان که تحت تاثیر حوادث 9 تا 16 دی دچار حادثه شده بودند خدمات درمانی ارائه شد.

رضا حاجیلری شامگاه یکشنبه 17 دی ماه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اشاره به خدمات ارائه شده در هفته گذشته به همشهریان گلستانی، اظهارکرد: در هفته ای که گذشت 67 نیروی عملیاتی هلال احمر استان به 70 حادثه دیده در سطح استان خدمات امدادی ارائه دادند.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: در مدت یک هفته گذشته نیروهای عملیاتی هلال احمر به 25 ماموریت امدادی از جمله 18 حادثه ترافیکی، یک حادثه در کوهستان، دو حادثه شهری، یک خدمت مناسبتی و دو خدمت حضوری اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه در صورت نیاز بیماران جهت ادامه مداوا و پیگیری مسیر درمان به مراکز درمانی انتقال پیدا می کنند، توضیح داد: 70


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 70 هموطن حادثه دیده گلستان در هفته گذشته

ارائه خدمات به 70 هموطن حادثه دیده گلستان در هفته گذشته