مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:352023-12-27اقتصادي

راه تحقق اقتصاد دریامحور از مسیر توسعه و شکوفا کردن ظرفیت جزایر است


وزیر کشوربا بیان اینکه راه تحقق اقتصاد دریامحور از مسیر توسعه و شکوفا کردن ظرفیت جزایر است، گفت:جزایر ایرانی خلیج فارس یک ثروت بزرگ برای ملت ایران هستند، - ایسنا/هرمزگان وزیر کشوربا بیان اینکه راه تحقق اقتصاد دریامحور از مسیر توسعه و شکوفا کردن ظرفیت جزایر است، گفت:جزایر ایرانی خلیج فارس یک ثروت بزرگ برای ملت ایران هستند، سیاست دولت هم استفاده و بهره گیری هرچه بیشتر و توسعه و آبادانی در این جزایر است.

احمد وحیدی، امروز (شش دی ماه) در حاشیه مراسم آغاز طرح 200 هکتار جنگل کاری در هرمزگان در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در راستای اجرای طرح کشت یک میلیارد درخت در کشور سالیانه 250 میلیون اصله نهال تولید و کاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در گذشته ظرفیت های تولید نهال در کشور پاسخگوی تولید این حجم از درخت نبود، افزود: در دولت سیزدهم گام های موثری برای بالابردن ظرفیت ها برداشته شده و خوشبختانه در استان هرمزگان نیز با همت و تدبیر استاندار محترم ظرفیت ها پای کار آمده و امروز نیز طرح کاشت نهال در 200 هکتار از اراضی استان آغاز شد که بنا است 100 هکتار از آن درخت حرا و 100 هکتار دیگر از سایر درختان کاشته شود.

وحیدی همچنین با اشاره به برنامه سفر به جزایر ایرانی خلیج فارس اظهار داشت: جزایر ما در خلیج فارس گنجی بزرگ برای کشور و ملت ایران هستند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه تحقق اقتصاد دریامحور از مسیر توسعه و شکوفا کردن ظرفیت جزایر است

راه تحقق اقتصاد دریامحور از مسیر توسعه و شکوفا کردن ظرفیت جزایر است