مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 20:452024-01-05سياسي

رییس مرکز ملی فضای مجازی: سکوها به فکر صادرات خدمات باشند


رییس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به لزوم توجه به «اقتصاد محتوا» گفت: اقتصاد محتوای فضای مجازی در کشورمان نیازمند به بازطراحی اساسی است و این باعث شکل نگرفتن زیست بوم تولید محتوا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، سیدمحمد امین آقامیری دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی با جمعی از مدیران سکو ها و فعالان فضای مجازی استان خراسان رضوی دیدار کرد.

مدیران سکوها در این دیدار به صورت مبسوط دیدگاه ها و نظرات خود را در حوزه های اقتصاد دیجیتال، توسعه حوزه فناوری اطلاعات، گسترش زیرساخت های شرکت های دانش بنیان و سکو های فعال در حوزه فضای مجازی و .

بیان و پیشنهادات خود را در زمینه رفع مشکلات موجود، به دبیر شورای عالی فضای مجازی ارائه کردند.

آقامیری نیز در این نشست طی سخنانی با بیان اینکه شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی از توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور حمایت می کند، گفت: استان خراسان رضوی جزو استان های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال و فضای مجازی است و ما امیدواریم که با کمک دولت و مرکز ملی فضای مجازی، وضعیت استان های فعال در این حوزه بهتر از قبل شود.

وی افزود: مشهد بستر بسیار مناسبی برای توسعه اقتصاد دیجیتال و سکو ها است، البته با توجه به مشکلات روبروی سکو های فضای مجازی به خصوص همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز ملی فضای مجازی: سکوها به فکر صادرات خدمات باشند

رییس مرکز ملی فضای مجازی: سکوها به فکر صادرات خدمات باشند