مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:202023-12-30سياسي

حماسه 9 دی پشتیبانی از نظام را ثابت کرد


مردم در 9 دی، با غیرت انقلابی خود به تمام بدخواهان و دشمنان نشان دادند که حاضر نیستند نظام خود را که با تقدیم هزاران شهید بدست آمده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رضا حیدری در مراسم حماسه نهم دی که در پاوه برگزار شد، اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه نماد عزت، غیرت، ولایتمداری و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است که تحت عنوان روز میثاق مردم و امت با ولایت نامگداری شده است.

وی افزود: این روز و حماسه عظیمی که مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در سراسر این مملکت و شهرستان های مختلف حماسه آفریدند نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم با حضور خودجوش و میلیونی خود در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، در دفتر پرافتخار جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شد.

فرماندار پاوه با اشاره به بیاناتی از مفام معظم رهبری در این رابطه، گفت: خبرگزاری های خارجی نتوانستند حقایق را کتمان کنند و به تجمع بزرگ ملت ایران اسلامی اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه مردم در هر زمانی که احساس خطر برای انقلابشان کردند، ایستادند و دفاع کردند، گفت: در حماسه نهم دی ماه مردم یک بار دیگر مشروعیت نظام را به تمام دنیا نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب هستند و تا آخرین قطره خون از نظام حمایت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی پشتیبانی از نظام را ثابت کرد

حماسه 9 دی پشتیبانی از نظام را ثابت کرد