مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:502024-01-11اقتصادي

اداره مستقل ایجاد شد، مطالبات کاهش یافت/ ثبت رشد 3 برابری وصول مطالبات


دبیر کمیته وصول مطالبات شرکت بیمه رازی گفت: با ایجاد اداره مستقل وصول مطالبات، میزان وصولی مطالبات شرکت بیمه رازی رشد 3 برابری را تجربه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، زینت نوایی- دبیر کمیته وصول مطالبات شرکت بیمه رازی که مهمان هشتاد و چهارمین سه شنبه های پاسخگویی در رابطه با تشکیل اداره مستقل وصول مطالبات گفت: اداره مستقل وصول مطالبات با دستور مستقیم مدیرعامل بیمه رازی در آبان ماه سالجاری تشکیل شد که از دلایل اصلی آن می توان به پیگیری منسجم و دقیق تر مطالبات شرکت اشاره کرد.

او ادامه داد: اساس فعالیت شرکت های بیمه بر پایه فروش نقدی محصولات بنا شده است اما به دلیل شرایط اقتصادی جامعه و خانوار و افزایش سطح رقابت پذیری شرکت ها در بازار بیمه، فروش اعتباری راه خود را به بازار باز کرده و این موضوع عامل ایجاد مطالبات شده است.

نوایی خاطرنشان کرد: در آبان ماه سال 1402 این اداره مستقل ایجاد و جلسات کمیته وصول مطالبات که ایجاد آن به سال 1398 باز می گردد، با جدیت بیش تری برگزار و تصمیمات آن پیگیری می شود.

دبیر کمیته وصول مطالبات شرکت بیمه رازی، اعضای این کمیته را متشکل از معاونان، مدیر حقوقی و مدیر مالی شرکت بیمه رازی بیان کرد و یادآور شد: با ایجاد اداره مستقل وصول مطالبات شرکت بیمه رازی میزان وصولی مطالبات به بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره مستقل ایجاد شد، مطالبات کاهش یافت/ ثبت رشد 3 برابری وصول مطالبات

اداره مستقل ایجاد شد، مطالبات کاهش یافت/ ثبت رشد 3 برابری وصول مطالبات