مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:102024-01-03سياسي

با ظهور انقلاب اسلامی ایران، اسراییل دیگر در هیچ جنگی پیروز نشد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در منطقه گفت: پس از پیدایش انقلاب اسلامی ایران تاکنون، اسراییل در هیچ جنگی پیروز نشده است.

- ایسنا/فارس نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در منطقه گفت: پس از پیدایش انقلاب اسلامی ایران تاکنون، اسراییل در هیچ جنگی پیروز نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود نبویان امروز، 13 دی ماه در نشست بصیرتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با استناد به آیات قرآن کریم از جمله فراز یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ از آیه 144 سوره نساء، که خطاب به اهل ایمان می فرماید؛ غیر از مؤمنان، کافران را ولّی و تکیه گاه خود قرار ندهید ، رابطه با آمریکای مستکبر را از دیدگاه الهی، مردود دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و با بیان آیات دیگری از قرآن کریم، از جمله فراز إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُو .

از آیه 30 سوره فصلت، ایمان و استقامت را رمز پیروزی دانست که انقلاب اسلامی ایران آن را به جهان ارایه کرد.

این کنشگر سیاسی در ادامه با اشاره به تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی و سوابق جنگ های آن و نیز اثرگذاری ایران در جهان افزود: پس از پیدایش انقلاب اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ظهور انقلاب اسلامی ایران، اسراییل دیگر در هیچ جنگی پیروز نشد

با ظهور انقلاب اسلامی ایران، اسراییل دیگر در هیچ جنگی پیروز نشد