مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:252024-01-15ورزشي

جهان پهلوانی که هرگز حاضر به تربیت کشتی گیران آمریکایی نشد+ فیلم


«عبدالله موحد» پیشکسوت و نابغه کشتی آزاد جهان که در آمریکا زندگی می کند، هرگز حاضر نشد در این کشور مربیگری کند وی در این زمینه می گوید: «هیچ گاه علاقه نداشتم فنونی که از کشتی می دانم را به آمریکایی ها آموزش دهم که بروند و در مسابقات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،عبداله موحد نابغه مازندرانی کشتی آزاد جهان نوزدهم دی ماه به منظور حضور در مراسم سده المپیک که در آمریکا زندگی می کند، وارد ایران شد.

 موحد دارنده یک مدال طلای المپیک، 5 مدال طلای جهان و 2 مدال طلای بازی های آسیایی کشتی آزاد است و قرار است در مراسم سده المپیک که با حضور تمامی مدال آوران ورزش ایران در المپیک ها و توسط کمیته ملی المپیک در روز سه شنبه سه بهمن ماه در سالن اجلاس سران برگزار می شود، شرکت کند.

فرماندار بابلسر مجتبی قلی پور باقری روز گذشته با وی دیدار کرد و در این دیدار گفت: بارها در رسانه ها گفته ام شرافت جهان پهلوان موحد با هیچکس، حتی با بنده هم قابل قیاس نیست.

عبدالله موحد انسانی که در این جایگاه مهم و با کسب مدال ها و افتخار جهانی، توانسته خودش را در همه زمینه ها حفظ کند و با وجود زندگی در خارج از کشور، هیچگاه به وطنش خیانت نکرد بسیار ارزشمند است.

موحد برای این کشور و شهر بابلسر الگوی قوی ملی محسوب می شود و با وجود جفاهایی که امثال من و دیگر مسؤولان به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان پهلوانی که هرگز حاضر به تربیت کشتی گیران آمریکایی نشد+ فیلم

جهان پهلوانی که هرگز حاضر به تربیت کشتی گیران آمریکایی نشد+ فیلم