مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:402024-01-07پزشكي

ترکیب کمیسیون بهداشت مجلس ترمیم خواهد شد؟


در آخرین ماه های فعالیت مجلس یازدهم، کارشناسان به بررسی تحصیلات اعضای کمیسیون بهداشت و درمان طی دو دهه اخیر پرداخته اند.

- خبرگزاری فارس - گروه سلامت: هم زمان با شروع به کار دولت یازدهم و روی کار آمدن حسن قاضی زاده هاشمی، زمزمه هایی از اجرای طرح تحول سلامت نیز به گوش می رسید.

طرحی که از یک سو تعرفه های پزشکی را افزایش می داد و در مقابل سه تا شش درصد این مبلغ را بیمار پرداخت می کرد و مابقی توسط بیمه های درمانی تامین می شد.

مجریان این طرح معتقد بودند که غلبه بر کیفیت پایین خدمات و غیبت پزشکان در بیمارستان های دولتی، کمبود پزشک در مناطق محروم، دریافت زیرمیزی از بیماران، سهم بالای پرداخت از جیب مردم و سایر مشکلات نظام سلامت به شرط واقعی شدن تعرفه های پزشکی امکان پذیر است.

ادعایی که دیری نپایید و پس از مدت کوتاهی نفس هایش به شماره افتاد.

بگویید: طرح تحول درآمد پزشکان پس از اجرایی شدن این طرح، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در مناسبت های مختلف، از طرح تحول سلامت حمایت کردند.

رییس این کمیسیون،که خود یک چشم پزشک است، به فاصله دو سال از شروع این طرح در یک سخنرانی آن را در راستای دستورات رهبر انقلاب برشمرد و گفت: طرح تحول سلامت، یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است زیرا بیماران در مراجعه به بیمارستانها، دیگر دغدغه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب کمیسیون بهداشت مجلس ترمیم خواهد شد؟

ترکیب کمیسیون بهداشت مجلس ترمیم خواهد شد؟