مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:202024-01-02سياسي

کاظمی آشتیانی نمونه بارز نوآوری و امیدآفرینی بود


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی نمونه بارز جهادگر علمی، نوآور و امیدآفرین بود.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی نمونه بارز جهادگر علمی، نوآور و امیدآفرین بود.

حسام رسولی با اشاره به فعالیت های علمی، پزشکی و فرهنگی دکتر آشتیانی، بیان کرد: یکی از ویژگی های بارز او، متوقف نشدن در یک مسیر از فعالیت علمی بود.

او با روحیه خودباوری و اتصال قلبی به درگاه ربوبی و با همت بلند توانست به سوی مقصد حرکت کند و یک الگو و فرهنگ امیدآفرین ما می توانیم بین نخبگان و جوانان شد.

وی ادامه داد: دکتر سعید کاظمی آشتیانی از نوابغ و دانشمندان برتر کشور بود که فعالیت های درخشانش در حوزه درمان ناباروری و سلول های بنیادی در زمان حیات، پیشرو و تأثیرگذار در جامعه علمی جهانی بود.

رسولی فعالیت های دکتر کاظمی آشتیانی را پیشگام در توسعه علم و فناوری در لبه های دانش در جهان دانست و گفت: زنده یاد کاظمی آشتیانی با هدفمندی مسیر خود و تلاش برای ایجاد مسیر برای جوانان در راستای کاهش وابستگی علمی کشور به کشورهای خارجی، قدم های توسعه ای و فناورانه برای کشور برداشت و با فعالیت های جهادی، تراز علمی کشور را در دنیا ارتقا داد که امروز ایران اسلامی در زمینه سلول های بنیادی و درمان ناباروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی آشتیانی نمونه بارز نوآوری و امیدآفرینی بود

کاظمی آشتیانی نمونه بارز نوآوری و امیدآفرینی بود