مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:402024-01-09سياسي

نشست هم اندیشی فعالان رسانه ای قم با موضوع انتخابات برگزار شد


نشست هم اندیشی فعالان رسانه ای قم با حضور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم و رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان و مدیرکل صدا و سیما مرکز قم برگزار شد.

- ایسنا/قم نشست هم اندیشی فعالان رسانه ای قم با حضور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم و رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان و مدیرکل صدا و سیما مرکز قم برگزار شد.

در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با موضوع افزایش مشارکت مردم در میدان سرنوشت ساز انتخابات یازدهم اسفند که عصر دوشنبه 18 دی ماه با حضور نمایندگان رسانه ها و خبرگزاری های مختلف در سالن جلسات صداوسیما قم برگزار شد، فعالان رسانه های نوشتاری، مجازی و دیداری و شنیداری، برنامه ها، طرح ها و سیاست های رسانه متبوع خود را در حوزه انتخابات ارائه کردند.

توجه به بیانات و کلیدواژه های رهبر معظم انقلاب در تولیدهای رسانه ای، ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش حضور مردم و شور انتخابات در سطح جامعه، بیان دیدگاه های مختلف در حوزه خبررسانی، توجه به حضور رای اولی ها و اقشار مختلف در انتخابات، توجه به حضور فعال احزاب مختلف در افزایش مشارکت مردم از جمله مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی فعالان رسانه ای قم با موضوع انتخابات برگزار شد

نشست هم اندیشی فعالان رسانه ای قم با موضوع انتخابات برگزار شد