مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 20:402024-01-09فرهنگي

از آمار رسمی فارابی برای فجر تا ماجرای مجلس شمرکشی و چند داستان دیگر


خبرهایی از تعداد فیلم های فارابی، جشنواره های تئاتر پودس، کودک و نوجوان و رضوی و تازه ترین رویدادها در ارتباط با گروه تئاتر پنجمک، از جدیدترین رخدادهای نمایشی و سینمایی در یکی دو روز اخیر است.

- از آمار رسمی فارابی برای فجر تا "ماجرای مجلس شمرکشی" و چند داستان دیگر خبرهایی از تعداد فیلم های فارابی، جشنواره های تئاتر پودس، کودک و نوجوان و رضوی و تازه ترین رویدادها در ارتباط با گروه تئاتر پنجمک، از جدیدترین رخدادهای نمایشی و سینمایی در یکی دو روز اخیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اعلام نهایی آرای هیأت انتخاب، 12 فیلم سینمایی که بنیاد سینمایی فارابی بصورت محصول مشترک و مشارکتی آنها را تولید کرده است به بخش سودای سیمرغ و نگاه نو چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یافتند.

این مجموعه سینمایی، امسال با راهبرد شتاب دهندگی و حمایتی در تولید سینمای ایران، تمام تولیدات خود را بصورت محصول مشترک با نهادها و یا با بخش خصوصی تولید کرده است.

با اعلام اسامی 33 فیلم راه یافته به سه بخش مسابقه سودای سیمرغ و نگاه نو و انیمیشن توسط مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، بنیاد فارابی نیز اسامی 12 فیلم سینمایی راه یافته به بخش مسابقه جشنواره را به شرح ذیل اعلام کرد: 1- آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آمار رسمی فارابی برای فجر تا ماجرای مجلس شمرکشی و چند داستان دیگر

از آمار رسمی فارابی برای فجر تا ماجرای مجلس شمرکشی و چند داستان دیگر